Wereld Telefoons

Ga direct naar hoofd-inhoud »

Doorzoek site

U bent momenteel op:

Categorie navigatie:

 

Veel gestelde vragen

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Mocht u onverhoopt uw bestelling willen annuleren, dan is dit mogelijk. U kunt uw bestelling kosteloos en zonder opgaaf van reden annuleren. Dit is mogelijk voor een nog niet ontvangen bestelling. U kunt uw annulering per e-mail (klantenservice@wereld-telefoons.nl) aan ons doorgeven. Hierna ontvangt u een annuleringsbevestiging per e-mail.

Kan ik mijn bestelling retourneren?
U kunt uw bestelling binnen de bedenktijd van 7 dagen na ontvangst retourneren. Wanneer het product schade heeft opgelopen dient dit te worden vergoed door de koper. Voor meer informatie over wanneer u een product kunt terugsturen verwijzen wij u naar de Algemene Voorwaarden.

Het retourneren van uw bestelling of product binnen bedenktijd dient te worden gedaan via de volgende procedure. Dit om het proces zo snel en goed mogelijk te laten verlopen.

1. U dient uw retour telefonisch of per e-mail via het contactformulier te melden.
2. Na uw melding zal uw retour opdracht worden geregistreerd in ons systeem tevens zal u een e-mail ontvangen met het retouradres en verder informatie.
3. Na melding zenden wij u het zogenaamde RMA nummer per email toe. Dit nummer moet duidelijk staan vermeld op het pakket dat u retourneert.
4. Zodra uw retour ontvangen is op onze retourafdeling wordt uw zending gecontroleerd. Voldoet deze aan alle voorschriften, dan wordt het aankoopbedrag teruggestort of het nieuwe artikel verstuurd.
Ik heb een klacht, wat nu?
Ondanks dat wij continue werken aan onze kwaliteit en verbetering hiervan, kan een klacht ten alle tijden ontstaan. Graag vernemen wij uw klacht via e-mail, (klantenservice@wereld-telefoons.nl). Wij zullen uw klacht de eerst volgende werkdag vóór 18.00u in behandeling nemen.
Wereld Telefoons zal binnen uiterlijk 30 dagen na ontvangst van de klacht deze afhandelen. Wanneer het Wereld Telefoons niet lukt, of niet lijkt te lukken om de binnengekomen klacht niet binnen 30 dagen na ontvangst af te handelen zal de consument hier direct schriftelijk van op de hoogte worden gesteld. Eveneens zal hierbij een schatting worden gegeven van de te verwachten overschrijding van de klachtenafhandeling.

Wat is iDeal en hoe kan ik hiermee betalen?
Direct en veilig afrekenen

iDEAL is de nieuwe methode voor online betalen. Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Voor het gebruik van iDEAL brengen wij GEEN kosten in rekening.

Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden. iDEAL is ontwikkeld door de Rabobank, ABN AMRO, ING Bank en Postbank. Alle internetbankierende klanten van Rabobank, ABN AMRO en Postbank kunnen het gebruiken. In de toekomst zullen meer banken ook iDEAL gaan ondersteunen.

Hoe werkt iDEAL? U plaatst een bestelling bij een webwinkelier. Bij het afrekenen van de bestelling kunt u aangeven dat u met iDEAL wilt betalen. Klik dan op de iDEAL-betaalknop en selecteer uw bank. Vervolgens wordt u doorgeleid naar uw eigen bank waar de betaalopdracht voor u klaar staat. U wordt door uw bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en u autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven en de webwinkelier wordt geïnformeerd dat de bestelling is betaald.

Geïnteresseerd?
Vanaf nu kunt u uw online aankopen bij deelnemende webwinkeliers met iDEAL betalen. Op de iDEAL webwinkels pagina vind u een overzicht van webwinkeliers die iDEAL aanbieden.

Klik HIER om naar de iDeal website te gaan.
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Indien u een product heeft besteld en betaald zullen wij uw order binnen 48 uur verwerken en verzenden. De verzending geschiedt via TNT Post.

Duur
Vanaf het moment dat uw order verzonden is zal het 1-2 werkdagen duren voordat deze bij u wordt aangeboden door TNT Post.

Wat zijn de verzendkosten?
De verzend- en behandelingskosten van een toestel bedragen altijd 8,70 euro. Indien u meerdere toestellen bestelt blijven de verzendkosten gelijk. De verzendkosten voor losse accessoires zijn vrijwel altijd 3,20 euro.

Privacy - Waarom moet ik mijn gegevens aan Wereld Telefoons verstrekken en wat doen jullie hiermee?
De website www.wereld-telefoons.nl kunt u anoniem raadplegen. Wereld Telefoons verzamelt geen namen of andere gegevens die iets zeggen over de identiteit van de bezoekers van haar website. Indien u via deze website een bestelling plaatst, vragen wij naar uw NAW gegevens (naam, adres, woonplaats) en evt. contact-, legitimatie- en bankgegevens. Deze informatie gebruiken wij om uw bestelling uit te voeren. Ook vragen wij u naar uw emailadres. Uw emailadres gebruiken wij om u op de hoogte te houden van de status van uw bestelling.
De persoonsgegevens die u ons heeft opgegeven worden niet aan derden verkocht of anderszins verstrekt.
Voor vragen en/of opmerkingen kunt u op verschillende manieren met ons in contact treden. U kunt uw eigen gegevens opvragen en verzoeken om ze te laten corrigeren of te verwijderen door een e-mail te sturen aan robinstokkel@gmail.com of een schriftelijk verzoek aan ons postadres: Jan van Goyenkade 1, 2311 AX, Leiden.

Gegevens
Wereld Telefoons
Jan van Goyenkade 1
2311AX Leiden

Directeur: Robin Stokkel
E-mail: robinstokkel@wereld-telefoons.nl
Tel: 0634852788

BTW nummer:
NL201488991B01

Kvk nummer:
27348779

Bestellingen & klantenservice:
Tel: 0634852788
E-mail: klantenservice@wereld-telefoons.nl

Bank gegevens:
ING Bank Leiden
Rekeningnummer: 5070370 tnv WERELD TELEFOONS

Bij levertijd staat "Op voorraad bij de leverancier", wat betekent dit?
Het product zal direct vanaf de leverancier naar u gestuurd worden, dit duurt doorgaans 3-4 werkdagen.
 

Mijn Winkelwagen

U heeft geen items in uw winkelwagen.

Betaal gemakkelijke met iDeal